קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים


    טוחן אשפה תעשייתי

    טוחן אשפה תעשייתי נועד לטחון כמויות אשפה גדולות הנוצרות במקומות ציבוריים, באולמות אירועים, במסעדות, בבתי חולים ומלון, במוסדות חינוך וכדומה.

    המטרה היא להפריד בין פסולת מוצקה ונוזלים. למתקן יתרונות נלווים רבים, ולכן, רבים רוכשים ומתקינים אותו.

    ניתן למצוא מבחר של טוחני אשפה בעלי הספקים ותפוקות עבודה שונות. חברת “אלונטק” מספקת ומתקינה מערכות שונות לטיפול באשפה אורגנית ואחרת.

    טוחן אשפה תעשייתי – ליעילות וחיסכון

    טוחן אשפה תעשייתי חוסך בעלויות ומייעל את הטיפול בכמויות אשפה ענקיות.

    היתרונות הם בחיסכון בידיים עובדות, בייעול עבודה משמעותי, בתרומה לניקיון האזור, במניעת ריחות והתפתחות חיידקים, בחיסכון במקום אחסון פסולת ועוד.

    הוא בנוי ממספר אלמנטים וחלקים. הפסולת המותרת לטחינה מועברת דרך צנרת מתאימה לגוף הטוחן אותה המיוצר מנירוסטה שאיננה מחלידה ועמידה לנזקי מים.

    המערכות המתקדמות כוללות מנגנונים שונים המוסיפים לה עוצמה ואיכות.

    כך, מנועים חזקים היוצרים מהירויות סיבוב גדולות, אטימה הרמטית מפני חדירת מים, שמנים ולחות, הן בעלי מנגנון קירור פנימי המונע התחממות המנוע בעת פעילות הטוחן.

    חלקי הטחינה עשויים ניקל, כרום, אלומיניום, וסגסוגת העמידים לשחיקה ובלאי עקב שימוש מתמשך.

    בכל טוחן קיים מנגנון הפרדה בין מוצק לנוזל כאשר שאריות האשפה מובלות ישירות לפחים.

    כל לקוח יכול לבחור את המערכת המתאימה ביותר לצרכיו.

    טוחן  אשפה תעשייתי – התקנה ושירות מקיף

    ההתקנה נעשית מתחת למערכת הכיורים במקום וניתן לבחור בשתי שיטות עיקריות.

    מומחי החברה יקפידו על התקנה מקצועית בהתאם לצרכי הלקוח ומבנה האזור המיועד.

    לכל מערכת ניתנת אחריות ובמהלכה הטיפול והתיקונים בה ניתנים חינם. לאחר מכן, יימשך השירות בהתאם לסיכום בין שני הצדדים.

    מערכות אלו נוספות למערכות פינוי אשפה אוטומטיות המוקמות, בין היתר, במבנים ציבוריים ופרטיים.

    טוחן אשפה תעשייתי – שירות הכי מקצועי

    חברת “אלונטק” מספקת שירותים שונים ללקוחות רבים ומגוונים וביניהם שירותים לפינוי אשפה.

    היא התקינה מערכות שונות בתחום ורכשה ניסיון רב לאורך השנים. היא מעמידה את התשתית שלה הכוללת ידע מצטבר מהעולם לטובת לקוחות אשר נזקקים לשירותיה.

    התהליך מתחיל בייעוץ ללקוח, בנוסף, בתכנון המערכות עבורו ובליווי ממושך לאורך זמן. מומלץ לקבל שירותיה הנאמנים לטובת ייעול פעילות העסק.

    קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

    לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים


      מידע נוסף בנושא

      עוד על טוחן אשפה תעשייתי

      טוחן אשפה תעשייתי מותקן, לרוב, במקומות המייצרים ומכינים אוכל וארוחות עם שאריות מזון גדולות. הוא מסוגל לטחון את המזון האורגני, וכן, כלי פלסטיק, כוסות נייר וחומרים רכים אחרים דומים. הוא אינו מיועד לחומרים קשים דוגמת כלי מתכת וכדומה. הוא מסוגל להפריד בין פסולת מוצקה לנוזל ובעל יתרונות נוספים רבים. חברת “טרנסטק” מספקת פתרונות רבים בנושא פינוי אשפה אוטומטי עבור לקוחות מגוונים.

      טוחן אשפה תעשייתי – יתרונות רבים לו

      הוא תורם מאוד להתייעלות בעבודה. הדבר ניכר במספר דברים. ראשית, האשפה מובלת ישירות לכיור, נטחנת במערכת ומופרדת היטב: שאריות הפסולת לפחים והנוזלים לביוב. כך נחסך במקום אחסון לאשפה, הסביבה נשארת נקייה יותר, יש פחות ריחות של מזון נרקב ולא נוצרים חיידקים. כל העבודה הופכת למהירה ויעילה יותר ויש צורך בפחות ידיים עובדות. המערכת כוללת מתקן אגירה קטן מתחת לכיור אליו מחוברת צנרת המובילה את הפסולת לגוף הטוחן אותה. הוא מיוצר מנירוסטה שאיננה מחלידה ועמידה למים. ניתן למצוא מערכות הנבדלות ביניהן בעוצמה, בתפוקת עבודה המתבטאת במהירות סיבובי המנוע ולהבי הטחינה ועוד. כל המערכות אטומות הרמטית לחדירת מים, שמנים ולחות. המנועים מוגנים מפני התחממות יתר בעת פעילות ממושכת של הטוחן. חלקי הטחינה עשויים מניקל, כרום, אלומיניום וסגסוגת העמידים לבלאי ולשחיקה ממושכת. ההפרדה בין מוצק לנוזל מתבצעת על ידי מנגנון פנימי מיוחד.

      טוחן אשפה תעשייתי – אפשרויות התקנה

      ניתן להתקין את המערכת במספר אפשרויות התקנה לבחירת הלקוח. החברה תתקין אותם לאחר סקירת המקום ועל פי צרכיו. המערכות מגיעת עם אחריות הנקבעת על פי שיקולי היצרן. מערכות אלו משלימות מערכות אחרות לפינוי אשפה אוטומטיות אשר מייעלות רבות את הטיפול בכל סוגי האשפה הקיימים במבנים פרטיים, ציבוריים ואחרים.

      טוחן אשפה תעשייתי – שירות מקצועי

      חברת “טרנסטק” הינה בעלת תשתית מתאימה לפעילותה הכוללת אבזור וציוד מקצועי המיוצר אצל יצרנים בינלאומיים בעלי שם. היא מעסיקה מומחים היודעים לייעץ, לתכנן ולהתקין את המערכות השונות. היא תלווה כל לקוח מתלבט לאורך כל תהליך ההתקנה ואף לאחר מכן. טוחן אשפה תעשייתי יסייע לכל לקוח לשדרג את עבודתו במידה ניכרת.

       

      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן