קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים


    מחסן אוטומטי אנכי

    קבוצת “טרנסטק מערכות” מספקת את שירותיה המקצועיים בעבור ארגונים שונים, בכל סדר גודל. החברה מעניקה לארגונים הללו פתרונות מקיפים לצרכים רבים, זאת הן בתחומים לוגיסטיים, מערכתיים, תחזוקתיים ועוד תחת קורת גג אחת. בין הפתרונות היעילים ביותר לארגון שלכם ניתן יהיה למצוא גם מחסן אוטומטי אנכי אשר מפגין יתרונות רבים ומסייע לארגונים רבים בכל רחבי עולם לשמור על סדר וארגון ביחידות האחסון שלהן.

     

    יתרונותיו של מחסן אוטומטי אנכי

    כולנו יודעים מהו המחסן, ומכירים את המדפים הלא נגמרים, עליהם מוצבת סחורה וציוד רב. התקדמותה הרבה של הטכנולוגיה והפיתוחים החשובים אותם היא מציגה, מעניקים לנו כיום את האפשרות לייעל תהליכים רבים בחיינו, זאת לרבות ניהולו ותפעולו הלוגיסטי של המחסן. כיום ארגונים רבים יכולים לייעל את עבודתם על ידי הוספתו של מחסן אוטומטי אנכי, דבר אשר יעניק להם את האפשרות ליהנות מיתרונותיו הרבים, הכוללים בין היתר:

    • חיסכון משמעותי בשטח רצפה יקר. המדפים והמשטחים השונים יהיו בנויים לגובה בסוג מחסן זה. דבר המאפשר ייעול מקסימלי של ארגון הסחורה.
    • אוטומציה של המחסן תקיים תפוקה גבוהה יותר לעומת מחסנים אשר מנוהלים עדיין באופן ידני.
    • יכולת התאמת המחסן והתוכנה אשר מפקחת ושולטת עליו בצורה מדויקת לצרכיו של הארגון. כך שכל מחסן יטופל בצורה המתאימה לו ביותר.
    • אחסון יעיל ונוח, זאת הודות לתוכנת המחשב הייעודית אשר תסדר את הציוד בצורה צפופה, אך יעילה, כך שעדיין תתאפשר גישה נוחה לכלל הציוד והמדפים השונים.

    משדרגים את המחסנים

    על יתרונותיו של המחסן האוטומטי ניתן יהיה להמשיך ולהרחיב, אך האמת היא כי רמת הדיוק בעצם העבודה עם מחסנים מסוג זה, היא ככל הנראה אחד היתרונות הבולטים ביותר. כך למעשה ניתן יהיה לעקוב אחר מלאי המחסן ולתפעל אותו בצורה הנוחה והיעילה ביותר, זאת ללא טעויות אנוש או תנועות מסורבלות. על מנת להפוך את המחסן שלכם ליעיל ונוח הרבה יותר, צרו קשר עם “טרנסטק מערכות” והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהתאים את הפתרון הלוגיסטי המדויק בעבור הצרכים שלכם.

    היום אנו יודעים להציע את המודולה גם בלינסינג – תחנת הליקוט החכמה עם החיסכון המשולש – שטח רצפה, עובדים, זמן.

    מודוליס – מודולה בליסינג, החל מ5000 ש״ח
    בלבד, בהתחייבות ל 3 שנים.

    דברו אתנו או בואו לבקר ולראות מודולה בפעולה- yifat@transtech-sys.com

    קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

    לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים


      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן