קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים


    מערכות מידע ו – IT

    כל מה שרצית לדעת על “מערכות חכמות” (ולא העזת לשאול)…

    אם חטיבת הלוגיסטיקה היא מבצרם של המהנדסים, הרי שחטיבת מערכות המידע של “טרנסטק” היא ממלכתם של אנשי המחשב: כאן עוסקים בהטמעת מערכות תחזוקה חכמות מונחות מחשב ואפליקציות WMS.

    מגוון המערכות הבינלאומיות שמייצגת קבוצת “טרנסטק” מאפשר למהנדסי המחשב שלה לתפור בצורה מדויקת את הפתרון למערכת התחזוקה שלך.

    החטיבה מלווה את תהליך העבודה החל מניתוח הצרכים, מציאת האדפטציה האופטימלית לצרכים שאופיינו, ועד סיוע בהטמעת המערכת הארגון. בנוסף, תפקידה לדאוג לבקרת מחשב מתוחכמת, המאפשרת תפעול אמין, חלק ויעיל של המערכות הלוגיסטיות המותקנות בארגון בתחומי הייצור, האחסנה, השינוע וניטול החומרים.

    אנשי החטיבה, עומדים לרשותך גם באחזקה ושדרוג של המערכות בהמשך הדרך.

    כמו כן, מפתחת החטיבה תוכנות מדף מודולריות לניהול רצפת מחסן במחסנים חכמים, ולעסקים קטנים ובינוניים בתחומי הלוגיסטיקה.

    הציוד התעשייתי שלך – זה הייעוד שלנו.

    לחטיבת הסחר של “טרנסטק” נגישות גבוהה למקורות אספקה של ציוד ייעודי ותעשייתי בחו”ל. על קהל לקוחותיה העיקרי נמנים גופי תעשיה גדולים ובהם מערכת הביטחון. תודות לכך רכשה חטיבת הסחר ניסיון ויכולת התמודדות במכרזים על פרויקטים רחבי היקף בתחומים ייעודיים, תעשייתיים ותשתיות למפעלים.

    היכולת לספק ללקוחות פתרון אינטגרטיבי, דורשת קיום קשר הדוק עם ספקים בינלאומיים והפעלת משרדי עסקים מבוססים מחוץ לישראל. “טרנסטק” מרחיבה את תחומי פעילותה גם בחו”ל (ארה”ב, טורקיה, צ’ילה וסין) ומנצלת את הידע האינטגרטיבי שבידיה, את קשריה עם ספקים ואת מיומנותם של אנשיה. כיום “טרנסטק” היא חברה חובקת עולם ומרושתת בדיוק ב”מקומות הנכונים” עבורך.

    חטיבת הסחר מסוגלת לא רק לייבא ציוד ייעודי, אלא לספק לארגון אחריות על ציוד זה, להסב ציוד קיים לקליטת הציוד החדש ולבצע אחזקה מכנית ואלקטרונית של היוד המיובא (בין השאר תודות לכך שחטיבת האחזקה מספקת שירותי תמיכה לחטיבת הסחר). פעילות החטיבה מתנהלת תוך אבטחת אינטגרציה מלאה עם מערכות ציוד אחרות, ותוך עמידה בלוחות זמנים קצרים.

    קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

    לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים


      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן