קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים


    קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

    לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים

      ייעוץ לוגיסטי

      חברת “טרנסטק מערכות” הינה מהמובילות בשוק הישראלי במתן פתרונות בתחום אחסון, שינוע ומערכות מידע לניהול לוגיסטי.

      תחומי ההתמחות העיקריים שלנו הינם: מערכות אחסנה אוטומטיות וידניות, מערכות שינוע אוטומטיות, מערכות מידע לניהול לוגיסטי ומוצרים משלימים הנדרשים עבור ביצוע פעילות לוגיסטית.

      תחת קבוצת טרנסטק שלוש חברות:

      1. אלונטק – פתרונות אשפה מתקדמים.

      2. הורטל – פתרונות להנפה כבדה (עגורנים וכננות).

      3. פארקטק – חניונים אוטומטים

      להמשך קריאה

      לקוחות שלנו

      פתרון אוטומטי שלם תחת קורת גג אחת
      פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות
      מערך שירות איכותי בפריסה ארצית
      התאמה אישית לצורכי הלקוח

      למה אנחנו?

      חברת "טרנסטק מערכות" ,מהמובילות בשוק הישראלי, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים בתחום האחסון (אוטומטי וידני), השינוע, הבקרה והתוכנה. החברה מספקת פתרונות לוגיסטיים משולבים המביאים לייעול מרבי של תהליכי האחסון הייצור וההפצה. פתרונות טרנסטק מספקים גמישות, יכולת מענה משופרת ושירות איכותי יותר, תוך הפחתת הוצאות התפעול הלוגיסטי.

      אפיון

      תכנון

      התקנה

      אחזקה

      קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

      לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים


        מנקודת הזינוק ועד קו הגמר

        חברת "טרנסטק מערכות" הינה מהמובילות בשוק הישראלי במתן פתרונות בתחום אחסון, שינוע ומערכות מידע לניהול לוגיסטי. תחומי ההתמחות העיקריים שלנו הינם: מערכות אחסנה אוטומטיות ידניות, מערכות שינוע אוטומטית, מערכות מידע לניהול לוגיסטי ומוצרים משלימים הנדרשים עבור ביצוע פעילות לוגיסטית.

        הדרכה והטמעת מערכות

        חטיבת האחזקה של "טרנסטק", עוסקת בהדרכה ובהטמעת מערכות לוגיסטיות חדשות ובמתן שירות לציוד שנרכש דרך החברה. בנוסף, בא לידי ביטוי ייחודה של החטיבה, ביכולתה לתת שירותי OUTSOURCING לארגונים (בפרויקטים כגון ספירות מלאי מקצועיות והתקנת מערכות שונות) ושירות אחזקה שוטפת מקיפה, החוסכת מהארגון את הצורך לקבל שירותי אחזקה ממספר גופים שונים.

        ייעוץ לוגיסטי מקצועי

        ייעוץ לוגיסטי הינו הכרחי בעבור כל ארגון אשר מחזיק במלאי של סחורה, ציוד ומוצרים שונים. את הייעוץ המתקדם ביותר בתחום, ניתן יהיה לקבל מידיה הנאמנות ולמודות הניסיון של קבוצת "טרנסטק מערכות". הקבוצה פועלת במישורים שונים ומעניקה ללקוחותיה פתרונות מקיפים במגוון רחב של נושאים לוגיסטיים, מערכתיים, תוכנתיים, תחזוקתיים ואחרים, כל זאת תחת קורת גג אחת. התמחות החברה הינה בהתאמה מדויקת של פתרונות אינטגרטיביים בעבור ארגונים שונים בכל סדר גודל.קבלתו של ייעוץ לוגיסטי מקצועי הינה בעלת משמעות רבה לרווחיותו של העסק שלכם. בשעה שהייעוץ יתבצע בצורה הנכונה, הדבר יכול לסייע לייעל את פעילותו של העסק באופן משמעותי ולהביא להתפתחותם של תהליכי עבודה יעילים ומשתלמים הרבה יותר. את הייעוץ ניתן יהיה לקבל מחברות מיומנות אשר בעלות ניסיון וידע רב בתחום הלוגיסטיקה על כל היבטיו. הייעוץ יכלול התייחסות לנקודות הבאות: הבנה של צרכי הארגון – שלב זה הינו חיוני על מנת להבין מה צורכיהם של מנהלי הארגון ומה היא מטרתו, על פי נקודה זו יהיה ניתן לבנות תכנית פעולה שתמקסם את יעילות הארגון ותכוון למטרה אותה מעוניינים להשיג. בחינת מצב קיים – הדבר הכרחי על מנת להבין מהם הקשיים איתם מתמודד העסק בבחינה לוגיסטית, מה הנהלים במקום, מי בנפשות הפועלות ואילו פונקציות ממומשות או לא ממומשות בעסק. הענקת המלצות – לאחר שכלול של הרצוי מול המצוי, ניתן יהיה לבחון לעומק את כל התהליכים בחברה ולאחר מכן לקבל את ההמלצות לשיפור הליכים שונים, ניהול מחסן בצורה יעילה יותר ושדרוג של מערכות שונות בעזרתן של תוכנות מחשב מתקדמות.

        ייעוץ לוגיסטי מקצועי

        חלק בלתי נפרד מעבודתה של "טרנסטק" כולל התייחסות ואפיון מדויק של צרכיו של כל ארגון. כך למעשה ניתן יהיה לאתר את הקשיים של הארגון ולהם להתאים בצורה מדויקת את הפתרונות היעילים ביותר. הנכם מוזמנים יצור קשר עם חברתנו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולספק את הייעוץ והליווי המקצועי בכל שלב.

        מוצרים נבחרים

        חברת "טרנסטק מערכות" מספקת מגוון רחב של פתרונות בתחום אחסון, שינוע ומערכות מידע לניהול לוגיסטי.
        לכל המוצרים

        גלריה

        תמונה אחת שווה אלף מילים...
        צפייה בגלריה

        מערכות פניאומטית

        קבוצת טרנסטק מספקת את מגוון פתרונות השינוע הפניאומטית, באם נדרש לשנע סחורה בתוך המפעל, דואר ובדיקות מעבדה בתוך הארגון או אפילו שינוע אשפה מחוץ לשכונה. לכל פתרון שינוע טרנסטק לרשותך!

        מחסנים אוטומטיים

        חברת טרנסטק מערכות מספקת מערכות אחסון אוטומטיות לקווי ייצור או לחלקים מסוימים מתוך תהליך הייצור. מערכות מסוג אלה חוסכות שטח רצפה יקר, יעול העבודה ומניעת טעויות אנוש.

        מערכות מיון וליקוט הזמנות

        חברת טרנסטק מערכות מספקת מגוון רחב של מערכות מיון המותאמות לצרכים שונים כגון מיון דואר, חבילות להפצה, פריטים לניפוק למחלקות שונות בארגון ועוד.

        עוד על ייעוץ לוגיסטי

        ייעוץ לוגיסטי מסייע רבות לשדרג את הפעילות הקיימת בעסקים, בניינים ועוד. מדובר בעיקר על מנהלים המופקדים על תחומים מסוימים המבקשים הכנסת מערכות מתוחכמות לשינוע, אריזה, ליקוט, פינוי אשפה ועוד. הייעוץ ניתן כבר בראשית הדרך ומתנהל בתהליך ממושך עד להטמעת המערכות בהצלחה. לעיתים הוא נדרש גם לאחר מכך בעת יישום העבודה בפועל. מומחי חברת "טרנסטק" מספקים שירות זה על בסיס קבוע ללקוחות המגיעים ממגזרים שונים.

        ייעוץ לוגיסטי – מסייע לפתור בעיות

        ייעוץ לוגיסטי נועד לכל מי שמתלבט לגבי עצם הצורך במערכות, ובנוסף, לגבי המערכות הנדרשות. הצורך, במקרים רבים, ברור והיועץ יכול לחדד את היתרונות של המערכות. בשלב מתקדם יותר של הייעוץ הוא אף יצביע על אלו המתאימות ביותר מבחינת צרכי הלקוח. מדובר על מערכות שנועדו לשינוע, לאיסוף, אחסון וליקוט ועוד. חלק מהמערכות מיועד לצרכנים פרטיים וכאן קיימת דוגמא בולטת של חברות בנייה הבונות מגדלים רבי קומות המחפשות דרך טובה לשינוע האשפה בצורה אוטומטית. כל בניין בנוי אחרת ומגיע עם מימדים שונים ויש צורך להתקין את הצנרת מהקומות ישירות למיכלי האשפה. מערכות שינוע אחרות נועדו למיון דואר, חבילות ומוצרים אחרים ועוד. ייעוץ לוגיסטי אחר נועד למערכות אחסון אוטומטיות לחברות שיווק, יצרנים ועוד. בנישה זאת קיימות מערכות אופקיות ואנכיות ויש צורך להמליץ על המתאימה ביותר ביחס לצרכים, בהתאם לסוג המבנה, הסיטואציה בשטח וכדומה.

        ייעוץ לוגיסטי - ייעוץ מקיף

        חברת "טרנסטק" בעלת הידע וניסיון בתחום יכולה לספק ייעוץ מקיף ובמידת הצורך גם את התקנת המערכות המדוברות. לחברה יש מוניטין רב ומומחיה מכירים את כל החידושים הקיימים בישראל ובעולם ויודעים להתאימם ללקוח המבקש להתחדש ולהתקדם. ברשות החברה יש ידע וניסיון מצטבר המגיע עקב ייעוץ ומעקב אחר התקנות רבות ללקוחות מגוונים. הם ישמחו להעמידו לטובת כל לקוח.
        דילוג לתוכן