קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים


    מערכת פינוי אשפה פנאומטית

    כיום, מערכת פינוי אשפה פנאומטית אינה מילה גסה. את המערכת הייחודית הזו ניתן יהיה למצוא בין מוצריה ושירותיה של קבוצת “טרנסטק מערכות”. “טרנסטק” מודעת ושומרת על איכות הסביבה, בין השאר על ידי מודעות גבוהה למחזור נייר, חסכון בחשמל ושימוש ברכבים היברידיים. אנו מקפידים על ייצור וייבוא של מערכות מתקדמות אשר יסייעו גם לארגונים בסדרי גודל משתנים לשמור על הסביבה ולחסוך בהוצאות על עלויות שונות כמו החשמל.

     

    על יתרונותיה של מערכת פינוי אשפה פנאומטית

    הגיע הזמן להפסיק לריב על מי צריך להוציא את הזבל. הטכנולוגיה המתקדמת אשר מקיפה אותנו מכל עבר מספקת פתרונות איכותיים בעבור צרכי פינוי ושינוע האשפה. כיום נוכל לראות כי מערכת פינוי אשפה פנאומטית מספקת את המענה המדויק אותו חברות ורשויות רבות מחפשות. מערכת זו משפיעה באופן ניכר על איכות חייהם של אנשים רבים ומציגה יתרונות רבים שהופכים אותה לאחת המערכות המתקדמות והאהודות ביותר.

    • יעילות מקסימלית בפינוי אשפה – המערכת מספקת את הפתרון היעיל ביותר לשינוע האשפה, זאת הודות למערכת של צינורות אשר מחברת בין נקודות האיסוף של הפסולת אל הנקודה המרכזית בה נאספת האשפה ומתבצע בה הטיפול המתאים. דבר אשר מעלים את הצורך בהיסחבות מתישה עם שקיות האשפה המטפטפות ממקום למקום.
    • התאמה לסוגי מבנים שונים – מערכות ייחודיות אלו לפינוי אשפה יכולות להתאים למבנים שונים, לרבות בתי חולים בתי מלון ןמבני מגורים. מערכת זו הינה יעילה במיוחד וחיונית לשם שמירה על ניקיון המבנה. מעבר לכך, כיום נוכל לראות כי קיימות גם רשויות שונות אשר מתעניינות ביישום מערכות אלו לשם פינוי ושינוע אשפה ברמה העירונית.

    מערכת פינוי אשפה פנאומטית

    חיסכון בעלויות ושמירה על הסביבה

    חשוב להבין כי מערכות פנאומטיות לפינוי אשפה מבצעות את עבודתן הודות לטכנולוגיה המופעלת על ידי לחץ אוויר. כך למעשה המערכת אינה מציגה גורמים מזהמים פוטנציאליים לסביבה, גם בשעה שיש בה תקלה כלשהי. מעבר לכך, המערכת מאפשרת פתרון חלופי לסוללה של משאיות זבל ועובדים רבים, כך יכולה לאפשר לארגון שבוחר בה לחסוך גם בהוצאות רבות ושגרת תחזוקה יקרה.

     

    לפרטים טכנים על המערכת לחצו על הקישור

    קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

    לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים


      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן