קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים


    MODULA מחסן ממוחשב אוטומטי

    MODULA, מחסן ממוחשב הפועל אוטומטית יכול לפתור לכל חברה וארגון בעיות לוגיסטיות מורכבות. המחסן יעיל מאוד וייתן מענה מיידי לאחסון ושליפה של מוצרים ופרטים נדרשים. ניתן למצוא מגוון מחסנים המותאמים לצרכי הלקוחות. יש אופקיים או אנכיים הבנויים בהתאם למבנה המיועד ולאלמנטים אחרים בשטח. כדאי להתייעץ עם מומחי חברת “טרנסטק” המתמחת באספקת והקמת מחסנים ממוחשבים.

    מחסן ממוחשב – בהתאמה מרבית לכל לקוח

    מחסן ממוחשב נועד לאחסון מיטבי של כל הפריטים ולהנגשתם בעת הצורך בקלות אל המלקט. התקנת המחסן נעשית על פי צרכי הלקוח, ובכלל זה, מימדי המבנה  המיועד לאחסון. בשטח קטן מידות אך גבוה ניתן להקים מחסן אנכי ובשטח גדול יותר אופקי. בשני המקרים, האחסון והליקוט ייעשו במהירות וביעילות תוך כדי שימוש באמצעי שינוע פנימיים. המחסן האנכי יכול להגיע לגובה של 18 מטר. התכנון הינו מודולארי וכולל מגירות ותאי אחסון בגדלים שונים הם עמידים וחזקים ומגיעים אל המלקט אוטומטית בעזרת מערכת השינוע החכמה שבהם. כך נחסך שטח רצפה יקר, וכמובן, שעות עבודה. ניתן לשלוט במערכת גם אלחוטית. המערכת בטוחה לשימוש בזכות מחסומים ושערים פוטואלקטריים וכדומה. המחסנים האופקיים מגיעים עד לגובה של 5 מטר. הם עשויים קרוסלות פלדה ייחודיות שעליהם יש מערכות אחסנה ושליפה אוטומטיות. בכולן יש תאי אחסון מודולאריים חזקים הנעים אוטומטית אל המלקט.


    מחסן ממוחשב – תוכנות ניהול

    לשתי המערכות הללו ניתן להתאים תוכנות ניהול מתאימות. הן מנהלות את התהליכים היטב ובצורה ממוחשבת וכך אף נחסכות טעויות אנוש אשר נפוצות מאוד בעת ליקוט ידני. תכנות הניהול מתממשקות למערכות המידע שבכל ארגון. העובדים בארגון לומדים לנהל את כל האופרציה בעזרת מומחי החברה המתקינה.

    מחסן ממוחשב – שירות מקצועי מקיף

    מומלץ לפנות אל חברת “טרנסטק” בעלת המוניטין. ברשותה תשתית איכותית ומקצועית לפעילותה. השירות כולל ייעוץ מקיף בהתאם לצרכי הלקוח, תכנון המערכת בהתאמה מושלמת והתקנה. הליווי השוטף אינו פוסק ויעשה גם בהמשך בהתאם לסיכומים בין שני הצדדים. מומחי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיע משירותים עבור לקוחות מגוונים. הם ישמחו להעמיד כל אלו לטובת כל לקוח – חדש או וותיק.

     

     

    קבוצת טרנסטק מספקת פתרון אוטומטי מושלם לכל ארגון

    לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאר/י פרטים


      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט
      דילוג לתוכן